Första lyssningen, Thåström är tillbaka


Lyssnade på Thåströms nya singel "Kärlek är för dom" för första gången för 1 minut sen.
Har väntat såå länge på en ny platta av han.
Ända sen Skebokvarnsvägen som kom 05, och det är juh ett tag sen nu.
Men låten då, dom premiärspelade den på P3 Musik idag, men missade det så gick in diiirekt på sr.se för att lyssna på den när jag kom hem från jobbet, och jag måste säga att den är vääldigt mycket "Thåström" kan ma säga.
Den är lite mörkare än vad dom flesta spåren på Skebokvarnsvägen va, om man ska jämföra den med någon av dom spåren som va på förra plattan så är den nog lite som "Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierc" i stuket.
I den här låten så har han Anna Ternheim vid sin sida som körar, det gör hon grymt.

Medans jag har skrivit detta så har jag nu hunnit lyssna på låten 5 gånger och den växer som fan på en, tror plattan kommer bli så sjukt bra, och det ska bli grymt kul att se han när han kommer till V-ås igen i mars.

Gå in på www.sr.se/p3 och lyssna på onsdagens p3 musik, 32:50 in i programmet spelas den, underbart=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0