Fotodag

Idag stog det bara en sak på schemat, Fota!
Det var en sån sjukt fin dag, helt sjukt, jäkligt skönt att se solen igen.
Så här följer ett axplock av mina bilder jag fick idag.














Som sagt en jäkligt fin dag ute i det fria, drog hemmifrån vid 11:30 direkt efter träningen, och hamnade nere på stan ca 2 timmar senare efter ett frinetiskt fotande.
Alex ringde precis när jag kom ner till city, så det blev en långfika med han, kaffe och muffin på wanes.
Fick höra lite om Thailandsresan och så, riktigt nice.
Gled ner till punkt med Emma också efter det för att få se skymten av Emilia och hålla Emma sällskap innan hon dök upp.
Blev en riktig jävla heldag kan man säga, på 4 koppar kaffe, 3 dl fil och allbran stog jag mig till hela 18:00 när jag kom hem, mår jävligt mysko i kistan nu så det är helt sjukt.
Är huvudet dumt så får kroppen lida.

Nu ska jag kolla på The wresler tänkte jag innan jag går och lägger mig.
Och en sak till, Blink har återförenats och det ska visst bli en turne i sommar, lyckligtvis så befinner jag mig i staterna då.
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vilka fina bilder. Nu saknar jag ju snön lite. Här var det 25 grader varmt idag. Lite skillnad från sverige kanske.

kram kram

2009-02-10 @ 02:34:28
URL: http://mrsdilley.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0