Gårdagen

Det va verkligen "trevliga tisdagen" igår, inte på det sätt som många associerar det till.
För mig va det bara en trevlig tisdag, det hade inte med nån utgång att göra.
Jag va och tränade med Danne på förmiddagen i någon timme, och efter det så gled jag ner till Gina tricote och köpte en tröja till Emman för jag tycker att vi är jäkligt duktiga på att leva snålt och spara mycket pengar, och jag vet att Emma inte tycker att det är så kul alla gånger att inte kunna shoppa nå, så jag tänkte överaska henne med en liten vardagspressent.
Diskade lite hemma och lagade lite couscous med kyckling, kurry, avokado, paprika och soltorkade tomater.
Hämtade upp Emma vid hennes jobb vid 15 tiden, sen åkte vi och tränade tillsammans på friskis nya gym på rocklunda.
Jäkligt nytt och fräscht gym måste jag säga, sjukt sköna hantlar och det va riktigt stort, dock ett minus att det fanns för lite redskap som man skall hänga på i repen för att kunna träna olika muskelgrupper på samma "maskin", men förutom det så va det ett jäkligt bra gym, kostar 179kr i månaden om jag skulle ta där, vilket jag tycker är skitbilligt, nu har juh jag dock ännu billigare på FG efterssom det är gratis för mig, men skulle jag inte ha det så skulle jag lätt köpa på friskis.
Man kan juh ha 2 olika kort hehe.
Men vi tränade där i en timme sen va det bara att stressa hem och ner på stan för jag bokade även ett par biljetter till The incredible story of Benjamin Button som vi velat se en längre tid, dock är den så lång så bion börja tidigare än andra filmer så vi har aldrig hunnit ner till den tiden.
Men igår gjorde vi det, pluss att vi hann träna också.
Så det var en helskön dag.

Nu ska jag ner å träna sen blir det nog att dega lite hemma innan jag ska göra veckans jobb, jobbar kväll idag, heldag på torsdag och lunch på fredag, sen är det ledig helg som gäller.

Nu är det dags att dra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0