Helgen bravader

Fredagen riktigt härlig, var ledig hela dagen så jag va ner å tränade på morgonen, åkte hem och bara softade i soffan med en xboxkontroll i handen.
Åkte ner på stan och träffade Emma vid 15 tiden för en kaffe och världens största chokladdoppade muffins på coffehous by george tror jag det heter, i skrapan ligger det i alla fall.
Sen hem igen, korka upp en vinare som emma vunnit, lr hon vann 3 lr 4 tror jag men vi korkade upp 1 i alla fall, lagade lite mat och slet sen fram våra kartor, pennor, papper och miniräknare och planera lite olika städer och sevärdigheter vi vill till i sommar och kollade lite priser och så.
109 dollar för att flyga från Dallas till San Diego, det tycker jag är taget, annars blir det typ 27 timmar på buss.
Kruxet vi har nu är att få in Chicago i våran rutt, väldigt svårt.

Lördagen har jag inte så mycket att säga om, vi hade en massa ärenden att ta hand om, lite plattser att vara på etc.
Tråkiga med det va att vi inte kunde åka och hälsa på Gustav som vi hade planerat in på fredagen=P
Vi hade till och med köpt biljetter, så vi hade biljetterna betalade och klara, men sen i sissta stund så fick vi lov att ställa in, ett par hundra fattigare.
Kvällen blev jäkligt mysig endå med ben & jerry och veronica mars.

Söndagen stavas brunch och hockey.
Vi vandrade ner till stat och käkade brunch med Emmas mamma, glufade i mig lite för mycket så hamnade i en gammal hederlig matkoma, men vi skulle juh knalla hem sen (bilen är juh paj) så fick röra lite på mig så det släppte.
Gled ner till rocklunda med pappa å matte och kollade på när vik krossade troja med 6-0 vilket aldrig är fel.
Sen har jag bara legat i soffan med Emma och kollat på det sissta Veronica Mars avsnittet som gjordes, slutet sög ganska hårt, förstår inte varför dom la ner den serien så abrupt, kunde väl i alla fall gjort ett riktigt finalavsnitt.
Nu ska vi nog ge oss på The Wire, måste juh ha något man kan slita fram tråkiga tv kvällar, livet handlar juh om tv=P
Ringe syrran ockås och pratade lite om sommaren, när vi kommer vara i Louisiana och när vi kommer vara i palo alto, dom är sugna på att hälsa på här i sverige också, många datum som ska planeras å klaffas haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0