Huvudstaden

Imorgon blir det att ta en tripp till Huvudstaden för att hällsa på Erik, och dra en vända på stan.
Så nyss när jag skulle in och kolla tåg så höll jag fan på att dö, 109 svenska riksbankskronor för att åka till Stockholm, fyyy faaan.
109kr för att åka med ett bolag som fan inte ens kan komma i tid, lr hålla tågen hela en hel resa.
Sist jag åkte till Stockholm så pajjade juh tåget och vi satt fast mitt i skogen utan el i 40 minuter, och det ska jag betala över hundringen för, sen ska man juh hem också!=P Hatar att sponsra SJ.
Men men , måste man så måste man, kan juh inte ta mig trasiga bil, skulle bli dyrare också.
Så det är bara att le och betala, men det är det värt ändå, är juh inte varje dag man får umgås med Erik i huvudstaden=)
Tänkte nog slita med mig kameran också, så kanske man kan få några heta pics också, hoppas det är fint väder bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0