Litet steg mot resan, ett stort steg för oss

Shit, Posten kan juh fan bara dom vill.
Igår vid lunchtid så ringde jag till STA-travels kontor i Lund för att beställa 2 internationella ungdoms legitimationer till mig och Emma, för har man dom korten så kan man köpa ungdomsbiljetter till USA  för nästan halva priset.
Men i alla fall så ringde jag och dom drog pengarna och sen sa hon vi lägger det på lådan idag, nice tänkte jag och kände bara att det va jäkligt skönt att vi tog tag i det hela.
Men redan idag när jag kom hem ifrån gymmet så låg brevet där med 2 kort i med våra namn.
Jäkligt snabbt jobbat utav både dom på STA travel och posten.

Så nu är det bara att boka flygbiljetterna.
Läskigt och kul.


Var på Akademibokhandeln idag och kollade ut lite böcker jag vill ha, har hittat några sköna biografier som måste inhandlas.

  • Dirt (Om Mötley crue)
  • Heroin diaries (Nikki Sixx dagbok)
  • Watch and bleed (The saga of Guns n Roses)
  • Marilyn Manson (Den långa vägen ut ut helvetet)
  • Bob Dylan (Memoarer, den första delen)
  • Johnny Cash (Självbiografin)
Dom kan ni få köpa till mig om ni har lust=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0