Måndag

Träningen blev en timme tidigare idag äb vanligt, vi stack ner till 9 istället för 10, Danne började klockan 1 så han var sugen på att träna tidigt så han kunde sitta hemma och bara softa vid datorn lr nå i ett par timmar innan jobbet.
Kändes bra idag, var pigg och så pass stark som jag förväntar att jag ska vara haha, lite piggare än vad jag trodde en måndag morgon liksom.
Tror det hade att göra med att jag hade så tråkigt igår kväll, så jag gick och la mig sjukt tidigt i ren tristess.
Sen fick jag juh lov att skjussa hem Danne, eftersom jag hämtade honom, fast va jävulskt sugen på att köra lite intervall på löpbandet, sagt och gjort, hem med Danne sen gled jag tillbaka och körde milen på löpbandet, kändes förvånadsvärt bra faktiskt, sisst jag fick för mig att springa lite så var jag helt jävla död efter dom första 300 metrarna, men nu flöt det på som fan.
Skön känsla när man sen en timme senare gled ner i soffan och kollade på Patrik 1.5, efter att man hade dammsugit och diskat.
Satt och flabbade lite i min ensamhet när jag kollade filmen haha, den va rätt rolig.

Misstaget man alltid gör när man vart och tränat och vart igång lite, är att man sjunker ner i soffan i ett par timmar innan jobbet, för shit va seg man är 2 timmar senare när man sitter och fryser på cykeln ner till stan, men lite mat på jobbet och ett par koppar kaffe så va man fit for fight igen.
Hade en del att göra ikväll faktiskt, matade ut lax i mänder, och Danne mosade ut carpaccio som om det inte fanns någon morgondag haha.
Kvällens diskussions ämne (förutom piratebay) blev gaddning, har blivit så sugen nu så jag går och tänker på det varje dag nu, har juh sagt att jag vill göra lite i USA i sommar, och det hoppas jag fortfarande på att jag kommer ha lite pengar över till.
Men måste leta nått tema till armen nu, så det är dags att köpa lite tidningar igen för lite inspiration, sen tror jag att jag vill göra något här i sverige också....snart, men är inte så sugen på magic om jag ska vara ärlig, kanske south of heaven, men har även hört att det öppnat nån ute vid bäckby, så ska fråga runt lite.
Tror jag vill gå på temat musik, men vad det innebär har jag inte en aning om=)

Nu måste jag fan slagga, upp i ottan imorgon.

P.s Emma, du kommer knäcka imorgon=)) lr idag kanske man säger.
Puss

XOXO GossipCrill


Kommentarer
Postat av: S

insperation? what?

2009-02-17 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0