Möbler säljes

Tror nog att det kanske är dags att sälja lite möbler nu, jag och Emma har pratat om att sälja istort sätt allt vi har i vardagsrummet, så soffan, tvbänken, soffbordet, rumsavdelaren och skrivbordet.
Soffan är juh en vit ekeskog tror jag den heter, den borde vi få 4500 för, vi köpte den för lite över 8k, men resterande möbler vet jag fan inte vad man kan ta för dom, allt är i björkfaner.
Vad vet jag, men kan vi få det sålt så kan vi juh köpa en ny soffa i alla fall för pengarna.
Vi vill juh inte börja slänga ut mer pengar än vi tjänar in, inte innan resan i alla fall, sen när vi kommer hem, då kan vi böra investera i snygga möbler.

Så eftersom vi flyttar i slutet av nästa vecka så borde vi kanske slänga ut lite av möblerna i helgen, så behöver vi juh inte hålla på att bära ner och upp för en massa trappor.

Så om det är någon som är sugen på nått så hör av er hehe

Tänkte bjuda på en grym låt och video idag också





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0