2 miljon

2 miljon människor stog och kollade på Obama-installationen.
Skapligt många, nästan lika många som när Reinfeldt tog över makten hahah
Nämen nu har dom en ny pressident, får lägga till ännu en grej på listan.
- Besöka Obama i vita huset i sommar

Han såg lite nervös ut på tv tyckte jag, men vem skulle inte vara det=P.

Aja, nu har jag nämt dagens stora händelse i alla fall, så nu kan vi släppa det.
Nu kan vi ta det här om Vetnamnkriget istället....lr inte.
Kan berätta att jag jobbat lurre idag och sedan tränat, sjukt kul idag.
Han med att åka och se VIK förlora mot Borås i sudden också, så har min dag sett ut i korta drag.

Imorgon ska jag åka och lämna in bilen så dom kan fixa min punktering, hade juh punka på höger fram i fredags när jag skulle åka iväg på kvällen för att köpa snask, så det är bara att "skratta hela vägen till verkstaden och punga upp"
Ska försöka få tag i hon som har lägenheten vi ska flytta till också och se om vi kan få nycklarna någon dag tidigare så vi kan flytta in kanske redan 28:e feb kanske.
Fick reda på idag att det unga paret som var här och kollade på våran lya fick den, och dom flyttar jättegärna in den 1:a mars, så vi slipper en dubbelhyra, vilket känns jäkligt skönt.
Sparar vi 5100 riksdaler på.
Börjar juh närma sig nu, har fortfarande inte ens tittat in i föråden än=P

aja nu är det nog tid för att göra något vettigt, som att kolla lite på tv lr spela lite tv-spel haha

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0