FF

Flickvänsfritt i helgen då, Emma packar väskan och drar till Norrköping över helgen så jag blir gräsänkling.
Hon ska och hälsa på sin kompis Madde och slå klackarna i taket i Norrköping, det är fan kul där, jag gillade att gå ut där.
Så vad ska jag hitta på då då? Jo jag ska Gåuppgåtilljobbetjobbajobbaätalunch, samma sak både fredag och hela lördag så hon gör rätt i att åka.
Dream Team ska återförenas imorgon och på lördag för att i 2 dagar regera på restaurang varda åter igen, jo jag snackar såklart om Crille, Danne och Dennis, den gyllene trion, de tre muskitörerna/kockarna, alvin calvin och theodore
, ja vad ska man säga, kära barn har många namn.
Ska bli skoj, annars händer det nog inte så mycket annat i helgen, tänkte fortsätta rita lite kanske och kolla på sista sesongen seinfeld.
Har aldrig sett den sista sesongen tror ja, så fixade hem den idag så jag får se hur det slutade.



Det börjar juh likna en ros i alla fall.



Tänkte också lyssna in mig lite mer på Iggy Pop också, så ska nog ner till musikbörsen imorgon och köpa ett par plattor för att fira att lönen kommit.




Kommentarer
Postat av: Elin

du är så sjukt duktig på att rita, och på att laga mat. Jag vet inte vad de gjorde när de tillverkade mig, de glömde lägga talangerna. avundsjuk syster

2009-01-24 @ 04:39:44
URL: http://mrsdilley.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0