in i det sissta

Det är som vanligt, man väntar in i det sissta med tamefan allt.
Förr va det alltid att man fick sitta med lexorna samma morgon som dom skulle lämnas in, sen var det studera till prov i panik kvällen innan.
Men nu har det i mitt fall blivit "flytten" som det blivit lite stress omkring, viddt det är inte fören om en månad vi flyttar men det är juh lite grejjer endå som måste fixas nu, mejlade bredband2 igår om flytten, om jag måste säga upp det så måste jag juh göra det den sissta, men jag hoppas på att vi kan flytta med det dit.
Sen är det telefon och comhem grejjen, men dom tror jag det bara är att ta med sig när man drar, elabonemangen ska sägas upp så man kan få slutfaktura och det ska startas ett nytt i den nya adressen.
Så jag vet inte riktigt allt som måste fixas nu 1 månad innan, vet bara att internetet måste fixas nu så man slipper betala 2 olika internet.
Men idag blir det inget av det här gjort, för jag jobbar 8:00 - 23:00 så blir lite svårt att hinna med nå.

Har även en liten strid med A-Kassan, som säger att jag inte betalat i november, men jag kan se på min internetbank att jag visst har betalat, så vi ligger i en liten fejd!=P

Men nu måste jag göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0