Måndag 26/1



Så här ser vädret ut jusst nu, är det inte underbart?....eeh Nej.
På morgonen är det is, och på eftermiddagen är det slask.
Såg på vädret nyss och det skulle inte förändras nå den här veckan, bara vara grått och vi skulle nog inte få se solen på hela den här veckan häller, jobbigt.
Man orkar juh knappt gå ut, det blir en vända till jobbet, sen gymmet sen är det bara raka vägen hem igen.
Blir avis när jag kollar på syrrans bilder från Lousiana, det är vad jag kallar vinter i min smak=)
Men men, hoppas det blir bättre här snart.

Veckan då, vad händer egentligen denna gråa härliga vecka i slutet av januari?
Idag är det som sagt bara jobba och träna som gäller, avsluta dagen i soffan med Emman.
Jag tror nog inte det är så mycket som händer egentligen när jag väl tänker efter, jo jag ska få ett par converse skor och ett par disel jeans av Dennis, det är juh kul. '
Annars får nog bara tiden utvisa vad som händer, har inga stora planer i alla fall, lr jo en, storhandling.

Oj, nu är det nog dags att dra till jobbet, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0