The killers och Veronica Mars

Gårdagens nyhet som fick mig ur balans haha
The killers ska göra en sverigespelning!
Världens bästa nyhet borde jag tycka, men nej, verkligen inte.
Dom gör en sverigespelning, endast en, och den kommer att vara i hultsfred första veckan i juni.
Och vänta nu, vart befinner jag mig då?? jo någonstanns mellan New Orleans och Los Angeles.
Timing, vilken timing brandon.
Dock kul för lillebror som kommer få uppleva det.

Såg även nyheten om att Veronica mars kanske ska bli en långfilm, jag och Emma som är mitt uppe i sesong 2, bara 1 sesong kvar sen, så då är en långfilm välkommen.

Sen upptäckte jag en ny platta idag som jag gillar,Nordpolen, den debutplattan kommer jag nog lyssna mycket på dom närmsta veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0