this is no fun at all

Blev inge no fun at all för mig idag efter jobbet=/, det var fullt så det va bara att sätta sig på cykeln och trampa hem, och nu sitter jag här.
Hade vart sjukt kul att se dom igen, sist va juh en lyckad resa till sandviken i en skruttig röd bil som var halvtrasig.
Men kul som fan hade vi då!=) haha

Men den här gången blev det inget då, lika bra va väl det, ska upp 7 och jobba 15 timmar i morgon så, kommer ändå vara svårt att sova, nu när jag kan ligga och kolla på tv hela natten när emma är i linköping, för det var tydligen dit hon skulle och inte till norrköping som jag trodde, same same enligt mig=P

Så ska nog bara softa här vid datorn ett tag och lyssna på ännu mera "ny" musik som jag upptäckt, tack vare min gode vän Gustav, så tack Gustav, dom är grymma.
Han vet nog inte ens om att han tipsat mig om dom, men indirekt så har han det.
Animal Collective heter dom.
Sjukt glad nu att jag har lite nya plattor att lyssna på!=)

Nu ska jag nog ta och dra mig tillbaka, har juh 15 härliga timmar på jobbet framför mig imorgon...mmmm, mumma=)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0